Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 1. dubna 2014

Zamilovala jsem se....

Ne nebojte žádná druhá míza mě nechytla a manžela neopouštím. :-D . Popravdě kde bych takového chlapa dnes sehnala. Někdy mám pocit, že je poslední svého druhu. :-) 
A do čeho jsem se to zamilovala. No naprosto do textilních růžiček. Motám a skládám každou možnou chvilku. Těch moc není, protože u nás se toho děje tolik, že nestíhám ani počítač. No prostě začala zahrádka a je potřeba se na sezónu náležitě připravit. 
Včera jsem se odpoledne pustila do růžiček, jelikož jsem potřebovala dnes pár věnců odvézt na prodej. A víte co jsem se dozvěděla od našeho čerstvě pětiletého. "Maminko ty si s námi vůbec nehraješ, nemaluješ a vůbec se o nás nestaráš" . Úplně mi to vyrazilo dech.  :-D Tak jsem se dnes v rámci toho, že jsem příšerná matka vykašlala na vaření a k obědu dostali nudle od vietnamce. :-D  Já jim dám, háďatům. Asi si budou muset zvyknout, že mama hotel nepojede nonstop 24 hodin denně. 
Ale teď už se pokochejte dalšími věnečky. 
Bílo zelený není na prodej, ale už visí na našich vchodových dveřích. Věnečky na prodej tvořím z nepoužitých látek, ale svůj jsem si udělala trochu recy. Bílé růžičky jsou umotány z látkových plenek, kterých mám doma plnou tašku a stále jsem nemohla přijít na jejich další využití. :-) 
Mějte se moc a moc krásně a užívejte sluníčka a kytiček a vůbec všeho co s sebou jaro nese. 
Lenka 












7 komentářů:

  1. Ty vence vypadaji jak z penovych pusinek

    OdpovědětVymazat
  2. Leni ty tvé věnečky jsou opravdu jako z cukrárny :) Já dnes také nevařila--včera jsem těm mojim doma oznámila že po dlouhé době vaření si chci odpočinout a je uvařeno na dva dny a tak at se zbytečně nepřejídají aby jim na dnešek něco zbylo :o))) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, pokochala jsem se tou krásou a pobavila se. To máš za to, že se staráš :o) Kdyby si uvařila jednou za měsíc, to by byly ódy :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leničko, teda úplně mě uchvátili tyhle věnečky. Jsou fantastické, musím se do nich taky pustit. Jen na vchodové dveře u nás si ho nikdy nedám, druhý den by tam nebyl, ale rozhodně si jeden vytvořím do kuchyně kde mě bude neuvěřitelně těšit. Něj se moc krásně a užívejte jaro ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni ale musí to být piplačka:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to pěkně nazdobený. Věnečky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, já z tebe padnu. Ty chrlíš jeden věneček za druhým a já zatím stihla umotat pár růžiček o posledních dvouch nočních. Přes den fakt nestíhám nic. Teda krom zahrádky, domácích úkolů a tak ...
    Mějte se s klukama krásně, já zas pádím ven.
    Papa Věra

    OdpovědětVymazat