Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 22. dubna 2014

Radost co mi přinesla paní pošťačka

Nějak mi před velikonoci došla většina zásob z mé syslírny na dekorování. A tak bylo nutné vše doplnit a přidat ještě něco navíc. Většinou ani nevím na co to objednávám, ale on se nějaký nápad už dostaví. A přece, když už platím poštovné, tak je potřeba aby se to vyplatilo. I když popravdě i s tím poštovným se mi to stále vyplatí oproti nákupu v nejbližším papírnictví. Dříve jsem tedy raději podporovala kamenné obchody a přes net moc neobjednávala. Ale když se kvůli prodeji svých výrobků potřebuji dostat na co nejnižší materiálové náklady, tak mi nic jiného nezbývá. :-) 
Tak já jdu udělat pár úprav oděvů, které se mi tu nahromadily, abych se zase brzy mohla tvořit věnečky a další krásné zbytečnosti. 
Lenka 










10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak doufám, že už dorazila. :-D To je hrozný, jak se vždycky těším na objednaný balíček a usmívám na pošťačku. A přitom jsem si ho sama objednala a zaplatila. Ale na druhou stranu usmívat se je potřeba. Měj se krásně Lenka

      Vymazat
  2. Leničko, už se těším, co vykouzlíš! A s tím nakupováním to mám hodně podobné, chci podpořit obchodníky u nás, ale někdy jsou tak zoufale nepružní...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko ta nepružnost je hrozná. Já už tři týdny čekám v galanterii až dorazí černá Camilla. Majitelé galanterky jsou naprosto úžasní lidé, ale malá galanterie asi není pro velkododavatele moc zajímavá a tak od dovozců slyší jenom sliby a posunování termínů dodání. Ale já si počkám. Kdo si počká, ten se dočká. :-) Měj se krásně Lenka

      Vymazat
  3. Tedy Leni to je ale úroda věciček na tvořeníčko už se moc těším na fotečky výrobků co krásného z nich vytvoříš :) Také už začínám uvažovat o nakupování po netu protože ty ceny v obchodech začínají být dost neúnosné a navíc pomalu žádný výběr...Měj se krásně.-Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko nákupy na netu mají jednu malinkou chybičku. Vždycky tam samozřejmě vyberu mnohem více věcí než jsem původně plánovala. Je to jak jít do potravin pro rohlíky s dětmi. Deset rohlíčků mě potom většinou stojí 100,- Měj se krásně. Lenka

      Vymazat
  4. Jéje to byl nákup:-))))
    Leni nedávno jsem našla obchod kde mají levné (no o dost levnější než u nás v papírnictví) polystyrenové výlisky. Možná se ti odkaz bude hodit:-)
    http://www.polystyren-shop.cz/
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko moc děkuji. Znám je a objednávala jsem už od nich polystyrenové výlisky. Ceny víc než příznivé, jenom si musím vždycky počkat až toho potřebuji víc, aby se mi vyplatilo poštovné.
      Měj se moc krásně. Lenka

      Vymazat
  5. Téda Leni, to se zas bude tvořit. Už se těším ....

    OdpovědětVymazat