Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pondělí 21. dubna 2014

Velikonoční rarášci

Tak nevím jak vy, ale já letos pojala velikonoce co se týče výzdoby v duchu minimalismu. A to minimalismu totálního. Tedy nevím jaký termín by se naší výzdobě nejlépe hodil. Zvládla jsem jen vajíčka, jidášky a  beránka kterého si přál Luky. "Maminko já bych si od Tebe chtěl vykoledovat beránka - ale bílýho, jo? "  Místo perníčků jsem letos zvolila linecké motýlky a kytičky. A toť vše. Jsem ostuda, ale příští rok se polepším. Snad. :-D  Už dlouho se mi nestalo, že bych to doma neměla vyzdobené a z každého rohu nekoukal nějaký zajíček nebo slepička. No všechno je jednou poprvé. 
Každopádně kluci si koledu maximálně užili. Sladkostí přinesli tolik, že jim s jejich konzumací budu muset pomoct. Přece je nenechám, aby si zkazili zoubky a žaludek. Budu se muset obětovat. :-D Vytoužená kila, která chci ještě shodit jsou opět odsunuta. :-D Ale nervy budu mít zase pěkně obalené. No asi ne, Kluci jsou takový raraši, že bych se musela v těch sladkostech každý den koupat. :-D.
Ale při odchodu na koledu vypadali jako andílci, tak jsem je musela rychle vyfotit ve chvíli, kdy se neškrtili, navyplazovali na sebe jazyk a ničím po sobě neházeli. 
Přeji vám moc krásné prožití zbytku velikonoc.
Lenka 












3 komentáře:

  1. Musím se smát, ...bílého :o) Máš pravdu, vypadají jako andílci! Já myslím,že si toho stihla i tak dost, protože běžná "maminkovská" práce se jaksi nepočítá....
    Užij si pohodové odpoledne Leničko, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Leni ale však jsi toho dost stihla.... beránek je krásný, škoda ho sníst:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni náhodou jsi toho postíhala s těma dvouma andílkama dost ♥ Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat