Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pátek 4. července 2014

Zahradnice na baterky

Moji milí čtenáři. Tak jsem asi po měsíci a půl šla pracovat na zahrádku. Měsíc jsem kvůli alergii nemohla pomalu ani vystčit nos. :-( 
Jediné o co jsem pečovala byly květináče a osázené truhlíky. A teď se musím postupně pustit do zútulňování zbytku zahrady. Ale pomáhá mi s tím nejstarší synek Tedy práce jako pletí a podobně se ho netýkají. K nim má přirozený odpor. Ale třeba ostříhání živých plotů plotostřihem a posečení trávy zvládá suprově a dělá to docela rád. 
Ve středu jsme společně zkulturnili skalku a dneska budeme trochu pokračovat. 
Vám posílám alespoň pár foteček nakvetlých truhlíků. 
K liliím jsem musela postavit modely aby bylo vidět do jaké výšky letos dorostly. Jenom chudáci modelové stojí proti sluníčku. Proto ty ksichtíky. :-) 
Mějte se moc a moc krásně přeji krásný víkend. 
Lenka





























6 komentářů:

  1. Tak to je barev! Za mě je zahrada skvělá. To jsem ráda, že už máš klid. Já už týden kontroluji lípu, zda už konečně vykvete, abych nasušila na čaj, a ona mi to snad dělá naschvál a nekvete...
    Tak nevím, nevím, jak dneska pokročíte, v polostínu zatím dobrý, ale na slunci je na padnutí.
    Kája

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné to máte, to musí být fuška se zaléváním.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni tak kam já se hrabu, s těma pár kytičkama tady. Máš krásné květináče plné barev, moc se mi líbí. Já začala pozdě, už se skoro neprodávají sazeničky kytek. Měj se krásně a zalévání také nezávidím, tady dnes prší tak já nemusím! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. No pááni Leni, to je záplava květů a modelů:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne ti to kvitne. Moje ľalie sú tiež vysoké, iba nemám takých šikovných modelov ako ty :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, truhlíky máš překrásné a ani na zahradě není vidět, že si tam tak dlouho nebyla... Že by bezúdržbová :o) To asi těžko, viď.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat