Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pátek 18. července 2014

Chvátám, chvátám....

........vás alespoň v rychlosti pozdravit. 
Začínám mít pocit, že toto období je ještě víc hektické, než předvánoční čas. :-D 
Stav u nás: cca 14 dní pořádně nikdo doma neuklidil, nevěnoval se zahrádce a nezdolal haldu oblečení na opravy.  O žehlení se raději ani nebudu rozepisovat. Dětem došla všechna trička. :-D 
Ale poděkování patří našemu nejstaršímu, který i přes to, že je občas na ránu, tak se zahradou skvěle pomáhá a udržuje většinu rostlin naživu, tím, že je pravidelně zalévá. :-D 
Ale jinak si to maximálně užíváme. Jsem s dětmi na místním denním táboře. 
Je to poprvé co jsou v kolektivu více dětí a já jsem naprosto překvapená a šťastná jak skvěle to zvládají. Včera mi dokonce Luky řekl. "Mami, ale já nechci abys už tam s námi byla" . Ještě před půl rokem bych nevěřila, že bych tuhle větu mohla slyšet. 
K táboru se ještě určitě vrátím v některém dalším příspěvku. 
Dnes vám ještě ukáži poslední prácičku, která je již 14 dní odevzdána a vznikala ještě v obývacím pokoji. 
Opět tu jsou moji oblíbení mimoni. 

Těším se až si o víkendu sednu a udělám si relax a přečtu co je u vás nového. 
Mějte se moc a moc krásně. Lenka




















6 komentářů:

  1. Jsou skvělí ti Mimoni a Ty taky, že je dokážeš vymyslet a ušít! Přeji Ti Leni krásné táborování a určitě si udělej v sobotu oddech! Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, " mimoni " jsou úžasní, moc se ti povedli.
    Pohodové léto, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Leničkou, mám radost s tebou! Všude tolik "hororů", je moc hezké přečíst si něco hezkého a pozitivního!
    A taky se na nějakou parádu podívat - mimoni jsou prostě super!
    Krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, mimoni jsou super :) to mě baví , užíváte léto nádherně, já jsem po několika dnech také doma , dnes ráno nás probudila bouřka a nádherně se osvěžil vzduch, asi se také konečně budu moci pustit do nějakého tvořeníčka :) už se moooc těším. Měj se krásně a užívej . M ♥

    OdpovědětVymazat