Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 10. července 2014

Samosběr "sviní kluzkých"

Někdo se vydává na samosběr jahůdek a já se před chvílí vrátila ze samosběru slimáků.
Mám ráda přírodu, ale tihle tvorové mi řádně hýbou žlučí. :-D
Příští rok si musím doma prosadit ty nádherné indické běžce. Letos mi to doma nějak neprošlo, ale nevzdávám se. :-D 
Ve skleníku jsem raději utrhla naší první okurku, aby nám jí taky nesežrali. 
Z lovu jsem pořídila alespoň fotečku mého úlovku. Dnes jich nebylo tolik. Minule jsem je počítala a došla jsem k číslu 207 a to se mi určitě nějací schovali. :-( 
Mějte se krásně. 
Příště zase s nějakým tvořením. 
Lenka 





4 komentáře:

  1. Taky mám vždycky plný kyblík:-)) Jsou to fakt potvory .... skleník, cukety a jiřiny jsem zasypala granulema, jinak bych neměla nic:-((

    OdpovědětVymazat
  2. Všude čtu,že zachvátili naše zahrádky,tak se "těším" domů, co mi tam zbylo :o)
    Jinak nevím, jestli ti víc závidím dílnu (a ten vzorný pořádek), nebo klukům jejich království! Je mi jasné, že to byla pořádná fuška!
    Moc zdravím Leničko, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, nikdo je nedokáže nazvat lépe než ty.. fakt jsem přemýšlela, co to můžou být "svině kluzké", myslela jsem že se snad jedná o nějakou houbu kterou neznám, otevřu tvou stránku a kuk na mě slimáci, to mě pobavilo. Měj se moc krásné, fakt super, snad se ti podaří se jich zbavit. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce ať se samosběr nemusí opakovat příliš často :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat