Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 8. září 2013

Hortenzie kam se podíváš

Všechny vás mí milí čtenáři zdravím. Víkend u nás byl tentokráte celý pracovní. Ale z hotové práce máme všichni dobrý pocit a právě usedáme ( úplně vyřízení) k pečenému čaji, který jsem páchala včera a užíváme klid a pohodu při svíčkách. 
O práci psát nebudu, ale musím se pochlubit svým prvním sušením hortenzií. Mám na zahradě dva menší keříčky a letos se květů opravdu urodilo. Napadlo mě, že je zkusím usušit a uchovat jejich dokonalou krásu i na zimu. Jelikož jsem to nikdy nedělala, tak jsem nejdříve sečetla spoustu článků o sušení na netu. Pravdu je, že čím více jsem četla, tím větší jsem v tom měla zmatek. Dávání do  mrazáku, mikrovlnky a různých gelů či pracích prášků jsem raději zavrhla. Květy jsem dala do skleniček a květináčů s minimem vody a tu již po odpaření nedolévala. Některé květy se usušily nádherně a u některých se trochu ohnuly a zatočily okvětní lístečky. Ale na to , že je to první pokus to beru jako úspěch. Na keříčku mi ještě zbylo spousta květů a tak uvažuji o věnci z těchto květů. Pokud se nakonec rozhoupu, tak vám ho brzy ukáži. 
Přeji vám všem ještě spoustu sluncem zalitých dní .
Lenka 







1 komentář: