Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

středa 7. srpna 2013

Výlet na kterém mě málem klepla pepka

Tak jsme se s kamarádkou dnes vypravili s dětmi a pejsky na výlet. 
Počasí je stále na nějakou činnost příliš teplé, tak jsme chtěli děti alespoň na chvíli ty 4 rarachy zabavit a vzali jsme je do Opočna na procházku zámeckým parkem. Je to tam poměrně dost ve stínu a slibovali jsme si krásně prožité dopoledne. 
Kluci se na výlet moc těšili. 
Jenom ten můj nejmenší rarach se rozhodl, že mi ukáže zač je toho loket. Sešli jsme v parku dolů k vodě a začala jsem všechny společně fotit u zábradlí rybníku. No a když jsem se rozhodla ještě trochu poodstoupit a vzít to kvůli sluníčku z jiného úhlu, tak se ten nejmenší rozhodl, že podleze plot a půjde k vodě (jsou mu 2,5 a plavat neumí).  Nevím jestli znáte ten pocit, když na dítě řvete, že dál nesmí a ono Vás naprosto ignoruje a vy víte, že to nedoběhnete a on to zábradlí prostě podleze. Mě se v té chvíli, kdy stál na stavidle na chvíli zastavilo srdce. Za strašného řevu (mého) jsem ho přehodila zpátky přes zábradlí a tam jich dostal na zadek nepočítaně. Nějaký dědeček co jel kolem s kočárkem si asi myslel své o neurotických matkách a zvažoval jestli nemá volat sociálku. 
Malej musel za trest chodit (k jeho velké nelibosti, kterou dával hlasitě najevo) po zbytek výletu za ruku.  
Takže nevím jestli toto nebyl pro letošní rok náš poslední výlet. :-(( Asi v rámci zachování mého nervového systému alespoň trochu v normálu počkám, až Maty začne trochu poslouchat. (jestli se někdy dočkám :-) ) 
Možná bych měla název svého blogu změnit na "blog uštvané a uřvané matky" 
























Tak to je pro dnešek vše. Asi se budu muset trochu uklidnit nějakým háčkováním nebo jiným tvořením, tak alespoň budu mít zase brzy co vložit. 
Mějte se krásně a moc vám všem děkuji za návštěvu a komentáře. Lenka (neurotická matka)


Žádné komentáře:

Okomentovat