Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 15. srpna 2013

Moje dovolená a úlovky v bazaru

Všechny vás moc zdravím z mého dovolenkového týdne, který mám jen pro sebe. 
Celý týden nevařím, nemusím uklízet po dětech (stačí teda ten bordel co zvládnu při svém tvoření já :-)) ) 
Takže jsem oběhala prohlídky u lékařů, nějaké to vyřizování po úřadech a doma se pustila do činností, které se s dětmi špatně zvládají. Včera jsem trochu poopravila některé obouchané rohy u zdí. Není to sice jako od profíka, ale vypadá to lépe než před tím, takže spokojenost. Dneska jsem některé zdi přemalovala. Takže se těď kochám pohledem na čisté zdi. To dlouho nevydrží, protože po návratu rarášku určitě někdo poběží s pastelkou a čáry se objeví znovu. :-))
Dneska jsem se vydala do mého oblíbeného bazaru. Vždycky v něm objevím něco co nutně potřebuji. Většinou stačí nový nátěr nebo trochu oprav a z bazarového kousku se vyloupne krásná dekorace ať už na terasu nebo domů. 
Proutěný koš přijde natřít načerno a do něj vsadit režná látka s nějakou krajkou. Plánuji ho umístit do obývacího pokoje. Ještě sice nemám tak úplně jasno kam, ale ono se už místečko najde. 
Stojan na deštníky plánuji do předsíně a ostatní ještě vymyslím. 

























No a jelikož jsem nemusela nikam spěchat, zašla jsem se podívat do úžasného krámku krásných nezbytností.  Pro radost jsem si koupila malé srdíčko a lucernu v kombinaci černý kov a sklo. Chladnější večery už mě pomalu naznačují, že už brzy bude čas pálení svíček.  Lucernu jsem ještě nijak neodekorovala, ale stejně asi dopadne jenom nějaká pěkná svíčka. 






No a nakonec ještě několik kytiček z mé zahrádky.  Už se trochu vzpamatovaly z urputných veder. Momentálně mám největší radost z lilií. Koupila jsem si hlízy na jaře na výstavě "NARCIS 2013" v Lysé na Labem.  Krásně kvetou a jejich vůně je omamující. 




   
























A to je pro dnešek vše. Příště zase vložím něco z mého tvoření. Moc děkuji za vaše návštěvy a komentáře na mém blogu a těším se zase příště nashledanou. 
Lenka 

3 komentáře:

  1. Krásné úlovky:-) A orchidej je úžasná!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni a prozradíš mi, kde je ten bazar? Bydlíme kousek od sebe a já vůbec netuším, kde se tady něco pěkného dá sehnat.
    Děkuji a přeji hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. Bazar je v Novém Městě. Na Malecí je prodejna potravin Verner a když půjdeš okolo ní dozadu, tak vchod je z boku (asi ve sklepě) té prodejny. Zboží dostávají nové jednou za 14 dní ve čtvrtek. To tam už od rána lidi stojí frontu. Nic na mě. Ale i tak pokaždé i mimo den zboží ulovím. Nedoporučuji absolvovat s dětmi. Uličky úzké a spousty skla a porcelánu. :-) Tak Ti přeji hezký lov. Lenka

      Vymazat