Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 22. srpna 2013

Šaty k promoci

Všechny Vás moc zdravím. 
Dlouho jsem nevložila žádné tvoření. Popravdě mi poslední věcička zabrala díky problémům s krční páteří trochu více času než jsem plánovala. 
Slíbila jsem kamarádce, že jí ušiji elegantní šaty na promoci. 
Představa byla: jednoduché elegantní šaty, které by šly vzít na pracovní schůzku, ale například i do divadla. 
Šaty jsou klasické pouzdrové, přestřižené v oblasti pod prsy. Zde je vložen 10cm pás. Zapínání je v zadním švu, kde je všitý skrytý zip. Šaty jsou vypodšívkované. 
K šatům jsem ještě vytvořila látkovou květinu. Bude možno jí použít buď přímo na šaty, nebo jako ozdoba do vlasů. 
Šaty se kamarádce líbily a z toho má člověk vždycky radost. 




























Do konce týdne mě čeká ještě spousta dodělávek dárečků na nedělní oslavu. A jelikož hlavou skoro nehýbu, tak si nejsem jistá, jestli to všechno zvládnu. V určitém věku už by měli být k dispozici náhradní části našeho těla, které by šli jednoduše vyměnit. :-))))  
Tak mi držte palečky ať mi krček poleví a já vše stihnu dokončit. 
Děkuji za návštěvu mých stránek a milé komentáře.
Lenka

1 komentář: