Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

středa 24. července 2013

Poděkování manželovi :-)

Všechny Vás moc zdravím. I když jsem tu chvíli nebyla, neznamená to, že snad nic nedělám. Ale manžel měl týden dovolenou a já se zběsile snažila doma udělat vše co s dětmi nezvládám ( a nebo bych asi zvládla, ale utrpěla by tím moje nervová soustava). Takže mám přerovnané skříně, doma celkem uklizeno (to dlouho nevydrží :-D), absolvovali jsme společně i nějaký ten výlet. Do toho jsem i trochu tvořila, ale jsem ve fázi, kdy mám více věcí rozpracovaných, ale nic hotového, takže se nemohu pochlubit.
Čím se ale chci pochlubit a veřejně tím poděkovat svému manželovi, jsou schody na terasu. Mám z nich velikou radost. Krásně se na nich vyjímají kytičky a naší Hopince to na nich taky moc sluší.






 No a ještě pár pohledů na krásně rozkvetlé kytičky.























Tak to je ode mě pro dnešek vše a příště se snad už konečně pochlubím s nějakým mým výtvorem. Moc vám všem děkuji za návštěvu mých stránek. Lenka












Žádné komentáře:

Okomentovat