Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 9. července 2013

Jak jsem k háčkování přišla.....

Tak kvůli tomuhle typu srdíček jsem se začala letos koncem zimy ve svých 38 letech učit háčkovat. Nějak vůbec nechápu jak mě, která tvořím už od dívčích let mohla tato technika úplně minout. Postupně se ze mě stává nadšená háčkařka, co stále surfuje po ruských a francouzských stránkách a hledá inspirace a návody, a špatně se smiřuje s tím, že vše co se jí líbí není v jejích silách nikdy uháčkovat. :-))



Andělka je také mým prvním pokusem. Moc se mi ty naprosto neproporční krásky líbí. Ale jelikož jsem podlehla háčkování, tak jsem šití na chvíli odložila k ledu.
































I když tak úplně k ledu ne. Kromě běžných oprav a úprav oděvů jsem teď nedávno vytvořila kočičku pro maminu k svátku. A samozřejmě i oblíbené srdíčko.




Děkuji všem za návštěvu mého blogu a těším se, že zase nakouknete. Postupně jak mi čas dovolí budu vkládat další výtvory.
 Přeji příjemný večer. Lenka


5 komentářů:

  1. Jé, to srdíčko je kouzelné:-)) A andělka je božííí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni nádherné a vaše výrobky vyzařují radost se kterou tvoříte. v pozadí za Andělkou máte krásný zelený sedák - ten jste také vytvářela? mějte se a přeji dosti času na vaše krásné tvořeníčko. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji moc. Tvoření mě opravdu baví a dělám ho s láskou. A ten sedák jsem vytvářela také. Je podle návodu jedné strašně šikovné maminky na mimibazaru. Pokud máte zájem o návod najdete ho tady http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=11676 Přeji Vám krásný týden Lenka

      Vymazat
    2. Leni teda klobouk dolů, nechápu, kde na to berete při třech dětech čas. já mám dvě a hlavu plnou plánů co bych chtěla vytvořit, ale večer nemám sílu cokoliv načínat. díky za návod, třeba to bude můj odrazový můstek. pěkný večer přeji. Majka

      Vymazat