Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

středa 31. července 2013

Klobouček pro neteřinku

Milí čtenáři mého blogu, tak jsem konečně něco dokončila a mohu se pochlubit. :-)  Je to sice jenom drobnůstka, ale je součástí kompletu, který vložím o víkendu.  Čepičku neteřinka dostala již dnes a ostatní nechám až na víkend, jako dáreček a tudíž překvapení. Měla jsem velkou  radost, že se jí líbila. Jak já jsem si vždycky přála holčičku. Dokážu si představit, jak bych se vyřádila. :-) Místo toho mám tři kluky. Tam se sice taky snažím, ale není to ono. Holčičky jsou jaksi zdobnější. Tak ještě, že mám alespoň několik neteří. :-)





Odpoledne jsme si udělali s dětmi a naším štěňátkem výlet k babičce a dědovi. Hopinka se rozhodla nám ukázat, že ještě není tak veliká. I když já mám pocit že nám roste před očima. Když jsme si jí před měsícem přivezli tak měla 5,5 kg. No a teď už má něco přes devět kilo. Ještě si jí občas pochovám jako miminko, ale za měsíc už jí asi budu těžko zvedat. :-D 











Žádné komentáře:

Okomentovat