Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 10. března 2015

Všechny vás moc zdravím......

 ....opět po strašně dlouhé době. 

Sluníčko mi vlévá energii do žil a hned se cítím líp a mám chuť psát. :-)

Jak jsem již psala minule, začala jsem od nového roku naplno podnikat. Popravdě občas, když hodně po půlnoci padám polomrtvá do postele, si říkám, jestli to vše stojí za to. 
Ale na druhou stranu to, že se výrobky líbí je super pocit. :-)

Každopádně kluci chodí do školky na dopoledne a vydrží zdraví cca jeden týden v měsíci. Zbytek měsíce jsou doma a dávám je dohromady. 

Luky byl letos u zápisu do školy. Ale právě tato častá absence nás vede k tomu, že požádáme o odklad. Já sama jsem špatný pedagog a nejsem si jistá, jestli bych ho zvládla učit doma osm z deseti měsíců. :-(  A hlavně bych chtěla, aby si školu a první psaná písmenka a čtení a počítání užil se svými vrstevníky a paní učitelkou a ne doma s unavenou maminkou. 

Tak a už dost stěžování. :-D 
Jaro klepe na vrátka. Sice ke všemu přibude práce na zahradě, ale to je práce, která člověka nabíjí. 
Včera jsem omyla skleník a obešla zahradu a pomalu plánovala co nejdřív a co ještě chvíli počká. 
Následně jsem chtěla dávat inzerát na naší psí slečnu. Kompletně sežrala dva angrešty, rybízy zakrátila na 20 cm , u země uhryzala celastrus a hroznové víno a oškubala nasazené květy rododendronu. :-(  
Viděla jsem naprosto rudě. Ale i to je důsledek toho jak nestíháme. Na pravidelné procházky s ní chodí pouze nejstarší syn o víkendech atak se madam baví na zahradě po svém. 

Tak a teď pár foteček mojí tvorby. 

Mějte se moc krásně.

Lenka 





5 komentářů:

  1. Leničko, moc tě zdravím, už si mi tady chyběla! Ale kdy bys psala,viď...
    Když vidím, co všechno zvládáš - smekám, tleskám a moc ti přeju, ať se ti daří!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, máš to všechno moc pěkné a hlavně se mi líbí ty turecké katata na batolata. Musí jim slušet.Jsi šikulka a drž se, bude líp jistě brzy! Mávám Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Leni--- ty jsi skvělá co jsi toho stihla :o)
    Nádherné tvořeníčko ♥
    Psí slečna je tedy pořádná roštanda......
    Měj se hezky a nezlob se na ní...ona ti to vynahradí svojí psí láskou a věrností ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni. si pracovitá a já jen koukám, gatě jsou bombové a práce vaší psí slečny...věřím, že nepotěšila. Měj se hezky a krásnému šití zdar.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, Leni, nádherně šijete, na Vaše stránky jsem narazila náhodou, sháním střih na čepici ze softu, myslíte, že by jste mi ho mohla, klidně i za poplatek poskytnout? :-) moc díky Kami KEJMYS@SEZNAM.CZ

    OdpovědětVymazat