Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 15. března 2015

Softshellová bundička

Tak bundička pro synovce je předána a již pracuji na dalších zakázkách. 

Příští sobotu jsem přihlášená na svou letos první jarní výstavu. A jelikož jsem ještě nezačala nic jarního tvořit, tak jsem zvědavá co budu vystavovat. 
Ale pokrok doma jsem udělala. Sundala jsem chvojí z oken. :-D  
Nakoupené kytičky jsou ve skleníku a jelikož víkend nebyl hezky slunečný, tak se mi do jejich osazování vůbec nechtělo. Tak snad v týdnu vyzdobím domeček do jarního kabátku. :-) 

Tak a teď už pár foteček bundičky. Foceno na Matym, takže synovečkovi myslím vydrží minimálně dvě sezóny. :-) 













3 komentáře:

  1. Tedy Leni ty máš kouzelnou jehlu ne? Úžasné :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, je úžasná a Maty si focení docela užíval :o)
    Přeji hezké jarní dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat