Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 9. března 2014

Naše první keška .....

Tak dnešním dnem jsme se zařadili mezi kačery a ulovili svoji první kešku. :-) 
Zvolili jsem jednu asi tři kilometry od místa kde bydlíme. Sebrali jsme svoje děti, psa a půjčili si ještě holčičku od sousedů a vyrazili. Počasí bylo super a děti si výlet užili. 
Nejvíc se unavila naše psí slečna. Od doby co jsme dorazili zpátky spí. :-) 
Moje maličkost toho má tedy taky plné brejle. No někde se to zimní nicnedělání projevit musí. Zato ti malí hadi mají energii na rozdávání ještě i po návratu. To mi hlava nebere. No ale třeba budou alespoň v noci spinkat a nebudou se stěhovat k nám do postele. :-D 
Tak jsem zvědavá kolik úlovků ještě do zimy stihneme. Pomalu nám začnou práce na zahradě, tak tolik času nebude, ale určitě se brzy zase na další lov vypravíme. :-D 
Mějte se krásně.
Lenka 





















5 komentářů:

  1. Týjo, tak to smekám.
    My zase chodíme s mámou do hospody, takovéhle akce se nám trochu příčí, leda s nějakým občerstvením cestou:D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratulujem... My tady byli neúspěšní. Takže nás tam ještě výlet čeká...

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, tak o tom mi budeš muset povyprávět osobně. Užijte si další krásný den .... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, koukám na tvé dva příspěvky a mám trochu strach, jestli jste se "neotrávili" jarním vzduchem :o) Barnabášovi to taky dává zabrat a o sobě ani nemluvím :o)
    Parádní fotky,hlavně ten odjez ze ZOO!
    Přeju hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc gratuluji k nálezu. Já a manžel také chodíme mám to i na blogu v příspěvcích, a u nás doma byl jeden zprovozovatelů kešek a moc pěkně nám vyprávěl jaké a kolik druhů je kešek. Bylo to moc hezké posezení.Jsou u toho spojeny růzdé dobrodružství. Zdenka

    OdpovědětVymazat