Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 11. února 2014

Na růžích ustláno

Tak nějak se dnes opravdu cítím. Dopoledne jsem využila prázdnin našeho nejstaršího a nechala mu na starosti oba mladší brášky(k jeho velké radosti) a vyrazila s mojí maminkou na nákupy. Tedy spíše jenom tak na čumendu. Mamina se stará o dvě babičky a částečně ještě o tátu, takže už nutně potřebovala na chvíli vypadnout a trochu zrelaxovat. 
Pokochaly jsme se kytičkami v baumaxu, stavily se na kávičce. Tedy popravdě jsem dlouho horší kávu nepila. :-(  Ale italskou pizzu co jsem na tom samém místě objednala pro kluky měli výtečnou. :-) 
No a výlet jsme zakončily nákupem potravin v Lidlu. Hned za vchodem mají stojan s řezanými květinami. Popravdě kytky v těchto marketech málokdy kupuji, ale barva růží mě naprosto uchvátila a ač se snažím moc neutrácet, tak byly v košíku téměř okamžitě. :-)  Prostě co se týče kytiček mi to šetření nějak nejde. 
No a odpoledne se u mě stavila kamarádka pro nějaké upravené oděvy a přivezla mi také nádhernou kytici růží pro radost a dopředu k mému svátku. 
Takže dnešní den je opravdu růžový. 
Musela jsem tu krásu nafotit a podělit se s vámi. 
Mějte se moc a moc krásně.
Lenka 
























3 komentáře:

  1. Leni, to jsou úžasné barvičky, ty první se mi asi líbí víc, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Leni to je nádhera--růžičky mám moc ráda a také občas si nějaké z těch stojanů kupuji ale vždy mě moc dlouho nevydrží :o( a děkuju že jsi se podělila s náma o takovou růžičkovou krásu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, jsi hodná dcera - maminka přišla alespoň na chvilku na jiné myšlenky a trochu si odpočinula. A ty růže, ty jsou opravdu nádherné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat