Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 30. ledna 2014

Co je u nás nového

Moji milí dnes jenom několik střípků z tohoto týdne. :-)
Akce v IKEE na úložné misky do kuchyně mě dokopala konečně přeorganizovat moji kuchyni. 
Kamarádka jela do Prahy a misky mi přivezla. Manžel se tedy lehce chytal za hlavu, na co že potřebuji tolik misek a cože s tím asi hodlám dělat. :-D.
V pondělí jsem se do toho pustila a myšlenkou, že oběd je od víkendu uvařený a já to zvládnu za dopoledne. No trochu jsem se spletla. Mimo jiné jsem zjistila, že používám 8 druhů mouky. Když to tam bylo tak nějak naházené, tak mi to ani nepřišlo. Trvalo mi to celý den, ale stálo to za to. Jenom na děti nebyl vůůůůbec čas, a tak o sobě dávali náležitě vědět a večer už by nepořádek po celém obytném prostoru. 
V úterý se mě Luky u snídaně smutným hláskem ptal " a dneska už si s námi budeš hráááát???? ". No nešlo odolat. Kromě pár staveb z lega jsme se pustili i do vyrábění. Nedávno jsem na netu objednávala transferovou tužku a barvy na textil a narazila i na krásné formy na odlévání mýdla či sádry. Objednala jsem jednu sadu srdíček a jednu pohádkovou pro kluky. A tak jsme se pustili do realizace. Sádru jsem objednala pro jistotu taky nějakou modelářskou. Sádrové odlitky se nám krásně povedli. :-) 
No a dneska si je kluci sami vymalovali. 
Jinak naše psí slečna poprvé hárá a dnes dostala kalhotky, abych za ní stále nemusela doma běhat s hadrem a stírat. Tak od té doby co jsem jí je nasadila, tak se tváří jako zpráskaný pes a vrhá na mě naprosto nešťastné pohledy. 
Já pomalu po večerech dokončuji dárky pro rarášky k svátku a narozeninám. Tedy původně měli být pod stromeček, ale to nějak nevyšlo. :-) Tak se snad brzy pochlubím. 
Mějte se moc a moc krásně. 
Lenka 








Tahle vypadá obrázek z objednávané formy


Naše smutná slečna












4 komentáře:

  1. Leni při poslední návštěvě Ikei jsem si také dovezla pár doziček :) jen trošku jiné a také jsem zjistila že jich mám ještě málo :o)) Jen je ještě nemám tak hezky popsané jako ty k tomu jsem se ještě nedokopala :( Kluci jsou šikulkové krásně se jim to povedlo :o)Psí slečně přeju at má brzy doháráno at se těch kalhotek brzy zbaví :o) a už se moc těším na fotečky dokončených dárečků.Měj se Leni krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Leni jste všichni šikulkové:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, špajzku máš tedy zorganizovanou na jedničku! Věřím, že "chvilku" trvalo. Formičky jsou parádní a kluci v akci - naprosto super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, pěkné a přehledné.
    Formičky jsou suprové a kluci si to určitě užili. Nazdobili parádně.
    Psí slečně přeji, aby byla co nejdříve veselá.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat