Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

sobota 15. listopadu 2014

První vánoční tvoření

Teda to úplně první jsem zapomněla vyfotit a už ho nemám. Takže alespoň první vyfocené. 
Poslední dobou je to kolotoč se zrychlujícími se otáčkami. :-D Nemám čas na blog, na pečení a ani na odpočívání. Už se hrozně těším až si mezi svátky sednu a nebudu dělat vůůůůbec nic. 
Do té doby mám v hlavě spoustu nápadů a dalších asi milion jich je na pinterestu. :-D 
Tvořivé duše by se měli rodit hned se dvěma či třemi páry rukou, aby to vše za jeden život stihly. :-D

Tak a teď už jen pár foteček a já běžím zase něco dělat. 

Mějte se moc krásně a omlouvám se, že nějak nestíhám ani vaše blogy. Jenom jimi většinou narychlo prolétnu a pokochám se fotečkami. 

Lenka 

















9 komentářů:

  1. Ahoj, každou středu pořádám na blogu link párty na téma Vánoce, nechceš se připojit? Tvoje ozdoby jsou moc pěkné. http://verpatch.blogspot.cz/2014/11/6-tydnu-do-vanoc.html

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ozdobičky jsou krásné, takové něžné. Také mám teď méně času na blog a více rukou by se mi moc hodilo :-)) Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, bylo mi jasné, že předvánoční manufaktura pro jedny, ale moc šikovné ruce je dávno odstartovaná!
    Krásné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, to jsou nádherné ozdobičky!! Moc zdravím a přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni tedy to je krása ♥ mám vánoční náladu díky ♥ Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko moc si mě pobavila... ři páry rukou a milion inspirace na pinterestu to je problém opravdu asi každé z nás aneb úryvek z písničky od H. Vondráčkové... čas je proti náám... věčnej souboj. Krásné tovřeníčko, ty koule jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné ozdoby. Krásný adventní čas přeje http://slavinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat