Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

sobota 21. prosince 2013

Krásný adventní víkend

Tak poslední adventní víkend si zatím s rodinkou maximálně užíváme. Už se snažíme nikam nehnat a užívat vánoční atmosféru. 
Cukroví je napečeno, slepeno, ozdobeno a v případě naší rodinky i tak ze třetiny snědeno. :-D 
Včera jsem udělala dekorace doma. Stromeček budeme strojit až v pondělí večer abychom na Štědrý den viděli ty rozzářené dětské oči. 
Kluci už se začínají z nachlazení taky trochu vzpamatovávat, tak je to hned veselejší. 
K dekoracím doma jsem nepořizovala nic nového. Je použito to co jsme již měli loni a předloni. Jenom jsem uháčkovala spoustu krásných sněhových vloček a při zdobení jsem zjistila, že jsem je všechny prodala a rozdala a na mě žádné nezbyly. Honit se už nebudu, takže poučení pro příště. Musím si je dát stranou včas. :-D
Tak a teď už fotečky naší vánoční výzdoby. 
Vám všem přeji moc moc pohodový předvánoční víkend a děkuji za to, že jste tu se mnou a můj blog má smysl. Mám vás moc ráda.
Lenka 






















4 komentáře:

  1. Jé, vy to máte krááásnéééé!

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, i když bez vloček, jsi ve zdobení naprosto nepřekonatelné - u vás mají Vánoce i rybičky :o) Super!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat